Lednová hromadná vyjížďka

27.01.2013 12:00

Další Vánoce jsou za námi, další rok před námi... A my se konečně tak nějak sešli témeř všichni dohromady. To znamená, že nejen Deni a Áďa a já na kobylce Elen, ale přidali se i další fajn lidi z nedalekého Slovenska. Přesněji Míša na hřebečkovi Korym, Klára na valáškovi Bubovi, Marcela na svém Suleimanovi a taky Julka na stájové společnici mé Eleen - na kobylce Zuzce.

Takže nás všehovšudy jela hezká hromádka, všude nasněžil čerstvý prašánek, občas vykouklo i slunko, co víc si přát. Byla jsem moc ráda, že jsem zase viděla holky od stáje a že ony aspoň konečně viděly mou kobylku.

Vyjížďka cca na 3,5hodiny se opravdu povedla. Protože mám Elen ustájenou v podstatě na Slovensku u kamarádky Julky, budu muset za holkama od stáje docházet cca 45 minut krokem, ale dá se to, teď v zimě jsme si vyzkoušely, že se můžeme sejít v půli cesty a jet pak na vyjížďku dál spolu, v létě až bude delší den všechno půjde ještě lépe. Díky tomu se navíc i na vyjížďkách budeme scházet v hojnějším počtu, protože se ke mě někdo z kamarádů ze Slovenska vždycky rád přidá. :) Těším se nejen na společné vyjížďky, ale ráda bych s holkama od stáje a mou Elen navštěvovala společné tréninky na provizorní jízdárně. Uvidíme, jak s Elen, co jí bude bavit a třeba se ve skocích a dreturní práci na ní zdokonalí i Deni.

Nový rok jsme zahájili hezky, tak snad to tak i vydrží a užijeme si všichni pohodové dny v sedlech nebo i bez nich :) Ale už dost tlachání, na pár fotek z vyjížďky se můžete podívat ZDE