Koňáci od Rakové (SR) - vesnička, kde mám ustájenou svou Eleen

01.11.2011 20:48

Během Hraniční jízdy 2011 jsme se poznali taky s další -  teď už kamarádkou a to s Julčou a její kobylkou Zuzkou. Je to naprosto pohodová dvojice, jezdí spolu rekreačně do terénu. Zuzka je plemene neurčitého, ale jasné jsou stopy po Huculských předcích a středně velkého teplokrevníka nebo jezdeckého pony aspoň z jedné strany linie. Khv má okolo 143cm.

Jsem moc ráda, že Julka v roce 2011 dojela na naši skromnou akci a nikdy by mě nenapadlo, že tohle setkání nakonec povede i k tomu, že si u ní a její Zuzky nechám ustájit (konečně) svého vlastního čtyřnohého parťáka a to kobylku Eleen. :) Se Zuzkou se okamžitě skamarádily a já osobně jsem tak klidný příchod cizího koně do nového prostředí ještě nezažila. Většinou si vždy nějaký ten koník brání své prvenství než si mezi sebou ujasní kdo je number one. :)

Takže děkuji Juli a děkuji i její rodině, že mi umožnili splnit si můj sen. Pokud se ptáte, jak daleko to mám k Julči a své kobylce daleko, dělá to pěšky v zimním období 45 minut v jeden směr, na kole jsem u kamarádů na Slovensku za 20 minut. Eleen občas určitě ráda přes letní období zavedu i ke kobylkám u nás na Šancích, za Su a Inéz, ale celoročně by pan Siggi neměl ve stáji dostatek místa.

(Zuzka s Eleen první den ve společném výběhu)

 

A na podzim 2011 jsme se taky osobně poznaly s Míšou a jejím hřebcem Korym, který s naší Susan jel na Hubertovu jízdu Stáje u Luka v Chotěbuzi. Jsou to taky správně praštěná dvojka, Míša bydlí cca další 2km od Julky a s Korym už jsou pravidelnými jezdci na našich společných akcích i s ostatními koňáky. Jsme rádi, že jsme je poznali a těšíme se na další společné vyjížďky.

 

A taky jsme stejně jako Julku a Mišku na naší skromné akci poznaly i Marcelu a jejího valacha arabského plnokrevníka Suleimana. Marcela si ho kupovala jako mladého hřebečka, posléze se z něho stal valášek a sama si ho také obsedla. Marcela v podstatě bydlí hned naproti Julky, její kobylky Zuzky a mé Eleen, takže to tam tak trochu v Rakové vypadá jako v koňské vesničce. :) To ale vůbec není na škodu, čím víc pohodových lidí s koňmi, tím líp. Marcela na svém Suleimanovi jezdí western.