Eleen

28.12.2012 19:56

 

Tak tohle je kobylka Eleen, můj splněný sen, taková zrzavá žirafka. :) Vím od posledního majitele tolik, že je řádně registrovaná a narodila se v roce 2000, jedná se o kříženku Haflingera (hřebec) s Českým teplokrevníkem (kobylka), a tak se narodilo tohle okaté, nohaté stvoření, které jsem si v inzerátu zamilovala na první pohled. Ale nebudu vám tady popisovat svoje citové výplody :) Eleen jsem si přivezla před Vánocemi 2012, přesně 17. 12. od předešlého majitele ze Starého Vestce což je kousek od Lysé nad Labem. Takže kobylka cestovala 5 hodin na druhou stranu republiky a nakonec až do rakové na nedaleké Slovensko za kamarádkou Julkou a její kobylkou Zuzkou.

U Siggiho nemohla zůstat hlavně z kapacitního důvodu a i pokud by se tenhle problém vyřešil, měla by potíže se vejít přes vrata do stáje. :) Eleen má v kohoutku 150cm, ale delší krk a nohy zdědila po své teplokrevné mamce, po Haflingerech má zase typické zbarvení, zdravá pevná kopyta a přátelskou povahu.

V minulosti se na ní jezdilo na hobby soutěžích, jezdili na ní i mladé děti nebo junioři, také společně s druhým koněm tahala kočáry na svatbách. V posledních čtxřeh měsících však jen dělala společnost velbloudům, lamám a oslíkům či poníkům ve výběhu a tak se pan Vláďa rozhodl ji prodat.

 

Eleen si v novém domově ve společnosti kobylky Zuzky v Rakové zvykla hned první den, jsem ráda, že to je vyrovnaná starší kobylka, která byla dříve využívána i rekreačně v terénu. A jaké s ní mám plány já? Určitě hlavně pohodové vyjížďky do přírody, společné Hubertovy jízdy, popřípadě hobby závody v parkuru. Nezavrhla jsem ale ani western (i když Eleen byla vždy ježděna v anglii). Uvidíme, co nám společný čas přinese a konečně se tak těším na společné vyjížďky i s Deni a Adél, Inéz a Susan. Konečně za nimi nepovlaju někde na kole, ale budu si častěji vychutnávat krajinu z koňského hřbetu. :)