Dubnový minitrénink :)

10.04.2012 19:30

Tak jsme se po nějakém čase s Deni opět sešly u stáje, původním záměrem byl jarní úklid a promazání výstroje. Meteorologové docela strašili deštěm a Áďa nemohla dorazit. Naštěstí mě v tom Deni nenechala a rozhodla se obětovat svůj čas i v sobotu dopoledne, za což jí patří můj velký dík :)

Jenže pánové meteorologové se poněkud spletli a na sobotu nám vyšlo krásné dubnové počasí. Proto jsme se s Deni nakonec shodly na tom, že Susan krátce provětráme na místní polní cestičce, vytáhly jsme několik součástek pro překážku :) a šlo se na věc. Deni se se Susan lehce proklusala, pak si zacválaly, přišly na řadu i kavalety a nakonec i nízká překážka (0,50m). Byla jsem ráda, že Deni sama navrhla, jestli bychom se Susan i trošku lehce poprvé po zimě nezaskákaly a já to jen uvítala. Jsem ráda, že Deni skákání chytlo a už se tolik neobává pádů jako dřív.

Myslím si, že to byly moc příjemné dvě hodinky a Su se i lehce konečně po zimě pod sedlem zapotila. Aby to malé Inéz nebylo líto, vzala jsem ji nakonec na lonž a proskákaly jsme se spolu (tedy já se proběhla, Inéz si i zaskákala) :) na to, že měla od skoků pauzu od minuloroční Hraniční hízdy, což je dlouhých 8 měsíců, musím říct, že dokonalou techniku a potěšení ze skákání Inéz rozhodně nezapřela. Padesátku si skočila jako by nic a kdyby mohla, prolítla by nejraději celou skokovou řadu - pokud by tam nějaká stála.. :) KOpýtko se jeví v pořádku a tak doufáme, že se Áďa co nejdříve dostane i k práci na jízdárně, nejprve přes kavaletky a posléze také k lehkým skokům a drezurní práci. Ráda bych je letos viděla na nějaké hromadné koňské akci - nejdříve však ale až od května, pokud všechno půjde jak má... :)

Fotky naleznete zde